뚜기인데도 인피니트 완전체 너무 오랜만이라 심장떨려 울애들 코로나때매 잘 모이지도 못했다구여ㅠㅜㅜㅜ 멤버 생일때도 코로나라 두명이서만 파티했는데ㅠㅜㅜㅜ 나 설레 으아아!!! 으아아아아아아아아아ㅏ아아!!!! 으아아아아아아ㅏㅇ아ㅏ아아아아앙아아아ㅏ아아아아아악!!!! 으악!!!!! 으아아아아아아아아아아앙악!!!!!!!! 아악!!!! 아아아아아아ㅏ아아아아아!!! 아악!!!!!!!!!!!!!!!으으으으아아아아아아아아아아아아아아아아아아아아아아아아아아아아아아아아아아아아아아악!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!으아아아아!!! 으아!!!!!!! 으아아아악!!! 악!!!!

인스티즈앱
삼성하닉 전라도행에 역대급 𝙕𝙄𝙍𝘼𝙇 발광..JPG